Și iată că, după maeștrii de la ING, apare și BCR, făcând prăpăd:

Salutare,

Poate nu ai auzit…dar…surpriza…BCR a blocat astazi mii de conturi, pentru ca, chipurile, partenerul Mastercard a observat tranzactii suspecte si dubioase…si, de ce nu, hai sa blocam conturile fraierilor (ca sa aiba o grija in plus in minivacanta, ori sa n.aiba bani taman acum).

Daca ar fi fost blocate conturile doar cateva minute, hai, fie si cateva ore, n.ar fi fost o problema…dar iata ce spune BCR:

<>

Doar ca…astazi n.a ajuns niciun card in nicio unitate BCR. Sunand la call center, dupa 43 min de asteptare (iti voi atasa print screen), imi raspunde o domnisoara, vizibil iritata si satula de aceeasi explicatie, in care imi spune ca imi va sosi cardul in 3 zile lucratoare cardul…sau daca nu, cel tarziu vineri…

Pai bine, BCR…nu ma puteai anunta sa am rezerve de bani lichizi? Sau sa ma scutesti de un drum la ghiseu dar si de comisionul de retragere de cash direct din cont?!

Sau nu puteai fi decent, ca alte banci, sa.ti faci treaba si sa faci verificarile tacit, si doar daca descopereai ceva suspect, sa iei masuri?!