BCR vine puternic pe turnantă și blochează carduri cu miile

Și iată că, după maeștrii de la ING, apare și BCR, făcând prăpăd:

Salutare,

Poate nu ai auzit…dar…surpriza…BCR a blocat astazi mii de conturi, pentru ca, chipurile, partenerul Mastercard a observat tranzactii suspecte si dubioase…si, de ce nu, hai sa blocam conturile fraierilor (ca sa aiba o grija in plus in minivacanta, ori sa n.aiba bani taman acum).

Daca ar fi fost blocate conturile doar cateva minute, hai, fie si cateva ore, n.ar fi fost o problema…dar iata ce spune BCR:

<>

Doar ca…astazi n.a ajuns niciun card in nicio unitate BCR. Sunand la call center, dupa 43 min de asteptare (iti voi atasa print screen), imi raspunde o domnisoara, vizibil iritata si satula de aceeasi explicatie, in care imi spune ca imi va sosi cardul in 3 zile lucratoare cardul…sau daca nu, cel tarziu vineri…

Pai bine, BCR…nu ma puteai anunta sa am rezerve de bani lichizi? Sau sa ma scutesti de un drum la ghiseu dar si de comisionul de retragere de cash direct din cont?!

Sau nu puteai fi decent, ca alte banci, sa.ti faci treaba si sa faci verificarile tacit, si doar daca descopereai ceva suspect, sa iei masuri?!

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

26 comentarii

  1. #1

    Esti un caz fericit. Mama il asteapta de 1 luna si nu a mai ajuns in sucursala. Noroc cu George:))

  2. #2

    Da’ tu nu locuiesti in Anglia?Cum te puteai duce la ghiseu?

    • asta înseamnă să fii analfabet funcțional, copii.

    • #4

      Nu mai sta in Anglia, a scris mai acum 2 luni ca a revenit si s-a mutat la Turda. A vândut ce avea pe credit in Pantelimon, casa din Măgurele.
      Plm, de când cu explozia pe IT din Cj…a inteles si el ca in Ardeal e șmecheria.

    • #5

      Cu acces la internet …

    • #6

      Ho,flacau,ca am intrebat doar,n-am dat cu parul.Dumnezeu stiu pe unde iti faci veacul,cind Germania,cind Liverpool,cind pe autostrada plina de zapada cu cauciucuri de vara..daca zici ca,in final,tot in Romania ai ajuns,inseamna ca ti-a mers bine prin Europa…

    • in continuare, tot analfabet functional. incearca sa citesti, cu rabdare, de la inceput

  3. In mini vacanta? Iar e sarbatoare in Ro?

  4. Ciudat, a mers bine treabă la mine. Și comisionul ăla de retragere îl primești înapoi în cont, din cate știam. Daca nu, poți face o sesizare băncii.

  5. Pai si era mai bine sa nu le blocheze daca ai alerta de antifrauda?

  6. #11

    In afara de ce spune un presupus client, exista vreo stire oficiala?
    Sa inteleg ca a blocat CONTUL pe motiv de suspiciune de frauda? Nu de alta dar in mod normal se blocheaza CARDUL si se contacteaza clientul pt reemitere, ceva nu se leaga in cele relatate de acea persoana.

    • Presupusul client este client Gold BCR. Adica eu. Am fost si am pierdut 2 ore la sucursala centrala. Aia din call center mi.au spus ce vezi mai sus…astia de la banca mi.au spus ca ei n.au intalnit asa ceva…dar ca nu.s singurul. Dar pana la urma ce cacat au intalnit? Am insistat si am cerut lamuriri, pe care nu le.am primit…

      Am stat alte 2 ore pt emiterea unui fel de card…ceva fara facilitatile gold, dar ok totusi ca.l pot folosi sa platesc, sa scot de pe el etc…nu am inteles exact caremi treaba cu el si pana cand e valabil. Am reusit in cele din urma sa transfer o suma de pe contul vechi pe cel nou…fara comision…. Si astept pana pe 28-29.01 sa soseasca noul card…

      Bun, acuma trecand peste disconfortul creat, cred ca era de bun simt sa te anunt: stimate client, ai contul blocat pt ca… Dar atunci cand ai ceva de plata la ei, te suna, iti trimit mesaje si mail.uri… in rest…UE…

    • Au blocat cardurile, nu conturile. Banii din cont au fost permanent disponibili.
      Sms -ul l-am primit mai tarziu, intr-adevar.
      Si eu am patit-o. Tot client Gold. Am primit de la call center detaliile platii, am confirmat ca nu am facut-o eu, cardul era blocat temporar, am solicitat blocare definitiva si inlocuire.
      Am patit-o si in trecut la alte banci, cam asta e procedura standard. Mai departe se ocupa politia de investigatii.

    • Eu aveam si cardul si contul blocat… Nu puteam face nici transfer de sume din contul cu pricina in alt cont BCR personal sau in alt cont deschis la Raiff. Pana la urma nu stiu ce au facut, dupa ceva asteptare in sediul central…ca mi.au zis ca pot transfera o suma pe alt cont. Iar abia aseara, m.au sunat de pe nr de fix 037xxxx sa ma lamureasca exact (sa imi spuna ca „UnderArmour” a incercat sa efectueze tranzactii din contul meu, dar ca mai multe detalii nu imi pot da, dar si ca alti clienti au avut de suferit de pe urma lor dar si din cauza unor tranzactii suspecte in valuta-asta e ce mi s.a zis telefonic, pe langa scuzele de rigoare). Ce nu mi.a placut, (teribil am detestat asta), dezinteresul fata de client dar si COMUNICAREA, in cazul meu, defectuoasa!!! Bai, ok, ai o problema, ti.am blocat toate…macar anunta.ma, da.mi mail si lamureste sau suna.ma… Ca daca iti eram dator, imi trimiteai pe langa scrisori, si „comitet de primire”, telefoane etc. Asa…UE…

  7. Minunatii de la ING nici nu au acoperire in multe tari. De nedescris senzatia cand esti in alta tara si vrei sa faci o plata online (ex.o factura uitata sau un bilet de avion) si astepti codul de confirmare care nu mai vine. Sau cand mergi la ei sa intrebi ce s-a intamplat si ei iti spun senini ca „oh, stati sa vedeti ca noi nu avem contract cu nici o retea de telefonie in tara respectiva” asa ca nu putem trimite mesaje.
    Scuze ca e un pic offtopic.

    • #16

      Ce contract sa aiba banca cu operatorii de telefonie? Poate nu avea tu roaming.

    • Se pare ca au nevoie de ceva contract/acord pentru trimis sms-urile prin care vin codurile de confirmare.
      Cel putin asta e ce mi-au spus cei de la banca.
      Roaming-ul era activat, primeam in fiecare zi telefoane si mesaje din Romania, dar nimic e la ING.
      Oricum, cine are in plan vacante prin tari din afara Europei, sau Rusia mai bine intreaba inainte sa aiba surprize.

    • #18

      SMS-urile se trimit catre numarul tau de telefon. Ti-ai dat acordul cand ai semnat la banca. Restul e poveste.

  8. #19

    Ms. Asta e de știut.

  9. #20

    Si eu ma plangeam ca la garanti nu am card contactless, pe aplicatia de IB nu te poti autentifica cu amprenta, iar daca scoti de la bancomat, primesti si de 1 si 5 lei.
    Parca nu mai Dracul asa de drac 😀

  10. #21

    A crescut euroiul, lu curgeau lacrimile la profitul pe care il pierdeau

  11. #22

    Ce miscare frumoasa.
    Banca are nevoie de cateva milioane de euro pentru cine stie ce tranzactii pe diferite burse de valori si solutia care au gasit-o e sa blocheze cateva mii de conturi, doar pt cateva zile, pentru ca au vazut „tranzactii frauduloase” si asa pot folosi cu spor banii astia fara sa ridice nimeni intrebari incomfortabile.
    Stati linistiti, miscarile astea se fac cu aprobarea tuturor din conducere, doar ca trebuie sa gaseasca un tap ispasitor- in cazul asta MasterCard si sa repete scenariul pregatit de dinainte: „ne pare foarte rau de situatia creata…echipa noastra lucreaza sa remedieze problema… prioritatea noastra e profitul, pardon, clientul”

  12. #23

    In ultima luna mi-au fost clonate 2 carduri MasterCard diferite; ambele de la Unicredit. Fiecare a fost utilizat utilizat de mine in Spania si UK la diferite POS-uri din magazine si pentru plati pe internet. Dupa ce ajungeam acasa in cateva zile era blocat de catre banca.

    • #24
      Arhi

      stai, nu inteleg. cum clonat si utilizat de tine?

    • #25

      Eu inteleg ca le-a utilizat el in Spania si UK, apoi banca a constatat cumva ca au fost clonate ulterior si le-a blocat.

  13. #26

    Eu inteleg ca le-a utilizat el in Spania si UK si probabil cei de acolo le-a clonat apoi. Banca s-a prins cumva si le-a blocat.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.