Mă gândeam, zilele trecute, cum ar fi dacă, la un moment dat, din cauza pandemiei, nu am mai avea telefonie mobilă și internet? Cum am putea să ne descurcăm, ce am face, pentru că noi ne-am pierdut de mult abilitățile de a trăi fără. Gândiți-vă, cum ar fi să fim izolați acasă, fără să avem acces la nicio comunicare externă?

De asta, în aceste momente, existența unei companii precum Vodafone este VITALĂ, în cel mai realistic sens, pentru populație. Iar faptul că Vodafone lucrează cu motoarele turate la maximum pentru a susține societatea digitală și pentru a menține conectați toți clienții, asigurându-le toate serviciile de care au nevoie, merită aprecierea noastră.

Ce se întâmplă la Vodafone acum?

S-au implementat apeluri gratuite către România din țările afectate de COVID19 și în care există o importantă populație de naționalitate română.

Vodafone România a anunțat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienților prin facilitarea comunicării cu familia și prietenii. Astfel, toți clienții noștri, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie.

Bonus 300 de minute gratuite la apelurile către aceleași țări de importanță pentru populația noastră.

Vodafone România a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

Clienții business ai companiei beneficiază și ei de diverse facilități.
Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie.

Și, nu neapărat cel din urmă, servicii online dedicate pentru clienți, pentru a nu fi nevoiți să iasă afară.
Totodată, îi încurajăm pe toți clienții noștri să utilizeze serviciile online ale Vodafone. Clienții serviciilor pe bază de abonament își pot vizualiza factura la factura.vodafone.ro și își pot achita factura în My Vodafone sau direct pe website-ul nostru: bit.ly/2xAnMND. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicația My Vodafone sau pe website-ul nostru la www.vodafone.ro/reincarcare.

Un update la zi al soluțiilor oferite se găsește pe pagina oficială www.vodafone.ro/personal/info-covid19/index.htm sau pe pagina de facebook www.facebook.com/vodafonero