Pentru că tot vorbim de seriozitate, schimbare și dragnea

Mai știți că vă întrebam de parbriz de Volvo? Am găsit în comentarii recomandări drăguțe, oameni săritori, chestii. Și, în urma sugestiilor, am redus aria de căutări la 2. Pilkington și ceva magazin care vindea Saint Gobain. Prin urmare, le-am dat mail amândurora, solicitându-le o ofertă de preț pentru caracteristicile mașinii mele.

Știți câți mi-au răspuns?
Exact, niciunul :mrgreen:

Asta așa, pentru că tot vorbim de profesionalism, business etc. Până și poliția română răspunde la mailuri, numai afacerile românești, nu.

V-am povestit de prietenul meu Radu care s-a dus în șlapi în showroom la Ford, să își cumpere Kuga atunci, pe loc, și nu l-a băgat nimeni în seamă? Pentru că na, era în șlapi, nu merita efortul.

Well...

44 comentarii

  1. Deci Volvo vine și clienților care vin în șlapi?

    Thumb up 45

    • #2

      Daca te duci in slapi, macar sa ai bun simt si descalti de papuci la intrarea in showroom...

      Thumb up 10

  2. #3

    Sa vezi cum e sa scrii la Vodafone, la account manager, sa te plangi de un serviciu care nu functioneaza si el sa o dea de gard doua saptamani. Ca nu a vazut mailul, ca de fapt nu e treaba lui, ca tehnicul trebuia sa raspunda.

    Thumb up 15

    • ma amuza maxim astia care inca se plang de vodafone

      portati-va fratilor

      Thumb up 0

  3. #5

    Știai de experienta lui Radu și totuși ai trimis emailul purtând slapi, cine e vinovat?

    Thumb up 121

  4. #6

    Ce nu înțeleg eu e de unde ştiau ei că tu erai în şlapi când ai scris mailul?

    Thumb up 101

  5. funny funny.

  6. #8

    De ce nu-ți montezi Nordglass?

    Thumb up 1

  7. Când v-am zis eu că ak47 e soluția la unele probleme.

    Ax

    Thumb up 4

    • #10

      Daaa...ak47, bazooka, f32, si altealea, deparca ce se intampla acum in lume este atat de diluat si steril, incat simti ca treaba ta e sa mai incingi putin lucrurile... ia- ti pastilele la program, tine funia unsa, and let the rest go by

      Thumb up 0

  8. #11

    Chestia aia din bord parca booteaza in MS-DOS.
    Va apuca nostalgia numai cand cititi, ha?!

    Thumb up 14

  9. bord de s40... mai putin computerul/gps-ul din "centru"

    model 2011-2012

    Thumb up 1

  10. Sunt la cafea, mă pregătesc să plec la ambasadă pentru pașaport. Oare mă primesc dacă mă duc în șlapi? Revin cu impresii. Rămâneți pe frecvența Radio Tătaru'.
    Fără mișto chiar vreau să văd cum o să fie, prin septembrie (erau sărbători aici) a fost nașpa. Țipete, oameni dați afară, chestii. Poate pot să filmez. O zi bună.

    Thumb up 9

    • - nu am putut să filmez - interdicție de folosire a telefonului mobil în incintă.
      - merge și în șlapi *
      - personalul de la ambasada/consulat a fost chiar ok - destul de amabili, câțiva chiar vorbesc limbi străine (inclusiv a țării unde e ambasada care e, între noi fie vorba, foarte-foarte grea), una din doamne ieșea și întreba dacă totul e bine, împărțea formulare și avea dialog cu oricine avea întrebări;
      - acuma aștept 45 de zile.

      Thumb up 0

  11. #15

    Same here! De cele mai multe ori prefer să dau un mail către adresa de pe site... Evident că mi se răspunde foarte rar. Ultima dată am trimis un mail ălora de la WatchShop să îi întreb cât ar costa revizia unui ceas automatic. Se pare că nu îi interesează banii mei...

    Thumb up 2

  12. Dacă vorbești de Saint Gobain Glass România, atunci trebuie să știi că firma nu produce parbrize in fabrica din țară. Dacă ziceai că vrei să cumperi vreo 2000 tone de geam float... atunci cred că te căuta cineva.

    Thumb up 2

  13. am citit articolul de atunci dar nu am avut timp sa raspund. eu am schimbat un parbriz si geam lateral la AGER. au pe stoc foarte multe modele si schimbatul dureaza foarte putin. foarte de treaba oamenii. ii gasesti pe Oltenitei aproape de Eroii revolutiei, in curba care duce spre Sincai. cred ca nu le merge site-ul dar cauta pe google AGER Service.

    Thumb up 4

    • #25

      Ca o paranteza, am vazut ca ai scris de timp, ia in calcul minim 3 ore de stat acolo. Cam o ora montajul si vreo doua perioada de uscare a masticului.
      Spun asta pt ca acum o saptamana am schimbat si eu parbrizul, in Pitesti. Nordglass - marca

      Thumb up 3

    • da, cam 3 ore. m-am referit "putin" in sensul ca nu o lasi cu zilele.

      Thumb up 1

    • #27

      Confirm faptul ca cei de la AGER sunt OK.
      Am schimbat parbrizul la Mazda acum cativa ani, la service-ul dealer-ului. A durat 10 zile pentru ca, dupa ce au scos parbrizul vechi de pe masina, au realizat ca nu comandasera decat jumatate din garnitura. Asa ca m-au plimbat cu vorba 9 zile pana cand a venit si celalata garnitura. Bonus, oglinda lipita de ei a cazut dupa 2 saptamani.
      La AGER am schimbat recent, din nou, parbrizul. A durat cateva ore (dureaza lipirea, dupa cum zice si Baxt), la un cost cu vreo 40% mai mic decat la dealer. Lasi masina acolo si vii dupa ea cand te suna.

      PS Nu-i cauta pe Oltenitei :) Sunt pe Serban-Voda...

      Thumb up 1

    • #28

      un nr de telefon ceva?

    • dimineata nu le mergea site-ul. si-a revenit acum: http://www.autoglas.ro/

      Thumb up 0

  14. Picat timoneria la masina (Peugeot 308). Trimis mail la reprezentanta cu cerere de oferta, timp de 2 zile nici un raspuns. Dupa ce i-am sunat, mi-au trimis o oferta cu un pret astronomic, am zis sa mai cer cateva oferte. Prin urmare am mai trimis 6 mailuri la reprezentate auto sau service-uri mari. Am primit un singur raspuns, si ala tot astronomic. Pana la urma am reparato la service-ul de cartier, la jumatate de pret.

    Thumb up 5

  15. #31

    @cetin ai mail pe noreply :)

    Thumb up 0

  16. #32

    Dar fuyao ai încercat? Sunt produse si in romania si oferă o calitate extraordinara la preturi foarte mici. Mai nou mărcile premiul vin echipate cu fuyao. Eu am găsit niste baieti care mi-au montat parbrizul in aceeasi zi la domiciliu si prețul a fost fff mic.

    Thumb up 1

  17. #36

    Si pe Dragnea trebuia sa-l voteze cineva de a luat 40% din voturi. Si uite asa testezi sa vezi care-i sunt votantii de fapt..

    Thumb up 0

  18. #37

    Sunt doua chestii la comunicarea prin email:
    1. rata de conversie este foarte, foarte mica, omul trimite email la N firme
    2. pentru ca din alea N firme ii raspunde cineva, omul nu o sa se planga aproape niciodata ca nu i s-a raspuns prin email, deci sefii nici nu stiu ca angajatii nu raspunde la email.

    Ofer pe OLX un serviciu de pe 3 conturi - 3 prezentari diferite, 3 tarife diferite (iti dau ciorba mai ieftin da' iti iau banii pe smantana si ardei). Statistica e cam in felul urmator:
    - la telefon ratez 1-2 din 10 clienti cu care vorbesc
    - prin email deabia prind 1 din 10 si ala de multe ori e mai "special" =))

    De obicei "omul cu mesaje" trimite la multi (ori la toti) si imposibil in aia multi sa nu fie ciobanasi care strica piata si nu-si dau seama ca la tariful practicat de ei nu au viitor, pentru ca omul cu mesaje de cele mai multe ori ia pretul minim. Sunt in general oameni care fie nu au bani, fie nu sunt hotarati, fie nu stiu sigur daca au nevoie de serviciul tau.

    Cam o treime din aia care dau mesaj au un stil de retardo-fragmentat, te intreaba 10.000 de detalii inutile in 10.000 de mesaje, de' trebuie sa stai toata ziua cu ei pe chat. Eu raspund doar la primul mesaj, dupa care "sunati-ma ca sunt foarte ocupat si la revedere".

    Nu o luati ca pe o scuza, e cealalta versiune a povestii. Si poate un sfat, daca aveti nevoie de un serviciu urgent mai bine sunati.

    Va multumim pentru raspunsul oferit. Dupa cum stiti, pentru un proiect de o asemenea anvergura, procesul de selectie al unei agentii din cele peste 2150 existente doar in Romania (exceptand freelancerii), devine extrem de complicat, in special in conditiile in care intram pentru prima data in contact cu acest domeniu.

    Federatia de Fotbal Valah Romania FTW!

    Thumb up 0

    • #38

      am si sunat la pilkington. inclusiv pe numarul lor special *9900. stii ce mi au zis? nimic, pentru ca nu raspunde nimeni. acum de al dracului si nu cumpar de la ei.

    • #39

      *Completari - nu e nici o federatie romana, nu sunt atestati de nici un minister, e un ONG ceva al unui primar dintr-o comuna uitata de lume. Din instinct am raspuns rapid, dupa raspunsul imbecil am inceput sa ma interesez.

      Proiectul de mare anvergura era un site de prezentare. LOL.

      Thumb up 0

    • #40

      @Arhi: Cancer. Pe oamenii care nu raspund la telefon nu ii inteleg, trebuie lasati sa intre cu spume in faliment. Si mie mi se intampla sa fiu la volan, pe bicicleta, cu un client, etc si sa nu pot raspunde (sau nu aud telefonul) dar eu sun inapoi si daca nu mi se raspunde dau un mesaj in care ma prezint.

      Exceptie fac aia care "au uitat" sa-mi achite factura vreo 6 luni, pe aia ii bag direct in blacklist, n-am ce discuta cu oameni de nimic. Once you go black, you never go back!

      Thumb up 0

    • #41

      mai ales ca ai cica numar scurt, draga doamne, sa ajuti peonul amarat care te suna. fuck off

    • #42

      Am sunat și eu la diferite instituții alte statului. La toate se întâmplă următorul fenomen: sună telefonul până se închide singur, apoi sună ocupat, apoi iar sună, se termină, iar sună ocupat. Asta timp de o oră în continuu. (Primărie, Prefectură, ITM etc.)

      Thumb up 0

  19. #43

    Scuze de offtopic: il vad pe Dragnea Necromancer cu Tariceanu Permis-Autoeanu la TV, buson la buson, semnand protocoale? Tare!

    Thumb up 0

  20. #44

    Multe băşini pe aici.......

    Thumb up 1