Vreau un sistem de rating și blocare a sellerilor din eMAG

Ieri dau comanda la niște lumini de pe eMAG. Azi primesc asta.

Mna, se întâmplă asta e. Doar că nu. Pentru că produsul se lăfăie, în continuare, la vânzare, nu e stoc zero, nu e scos, nu nimic. Deși, conform vânzătorului ManiaMall, el nu e pe stoc.

Dar ManiaMall îl ține acolo, pe timpul pierdut al clienților, pentru că na, intră omul pe site, poate cumpără altceva, dacă nu ăla, important e să se vadă că avem produsele.

Uite, eu la faze de astea vreau sistem de rating al sellerilor, să le pot da rating zero celor de la ManiaMall, după care un sistem de blocare a sellerilor din căutări, să pot să îmi setez, în cont să nu mai văd niciodată vreo ofertă de la ei.

Iar ratingul ăla chiar e foarte necesar, nu se poate să stea toți pârliții și să știe că nu pățesc nimic, businessul merge, all good.

Later edit: Am fost sunat de la ManiaMall, din ce am inteles exista un sistem in eMAG care introduce stocul de produse comandate la furnizor si de aceea inca exista in stoc. În plus, vor onora toate comenzile imediat ce ajung produsele.

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

37 comentarii

  1. #4

    Degeaba vrei tu. Lumea nu înțelege ca emag nu da doi bani pe client/utilizator, ii tratează doar ca pe niște vaci de muls și atât pe care trebuie sa ii țină în întuneric.

    Știu și ei ca ar putea sa facă multe modificări SIMPLE/EVIDENTE pentru a îmbunătăți mulțumirea clienților dar aia ar însemna să mai piardă un leu sau doi din „posibilul profit”.the Căcat de emag, sper sa moară odată, ciuma e-commerce-ului românesc

    38

    • #5

      Ciuma, neciuma, sunt alte boli mai periculoase in ecomerceul romanesc decat ‘ciuma’ asta de care zici tu

      8

    • #6

      Vrei sa iti schimbi parerea? Nu mai comanda de la selleri, comanda doar ce e direct de la eMag. Eu n-am avut niciodata nici cea mai mica problema comandand de la ei. Ultimul exemplu.. comandat duminica seara la 21, venit curierul luni dimineata la 11. Asa ceva?
      Si da, e un business, trateaza clientul ca o vaca de muls. Dar nu sunt de acord ca nu da doi bani pe client. Pentru ca un client nu e atat de prost incat sa il mulgi tu cum vrei. Si da, sunt mari, si atunci cand esti mare incerci sa iti consolidezi pozitia pe piata facand lucruri care deranjeaza. Dar decat sa moara, nu mai bine te duci tu si comanzi din alta parte? Si ne lasi pe noi astia care suntem multumitit sa comandam in continuare?

      13

    • #7

      @Marius, AI DREPTATE , TOTUSI, nu pot sa nu spun ca uneori le doresti cancer, e simplu, sunt unele chestii, nu multe pe care un programator decent le-ar rezolva relativ repede, dar pe ei nu ii intereseaza, si nu e ca nu ar gasi oameni destepti ori nu ar primi mailuri pt imbunatatiri, pur si simplu nu vor, e amuzant ca s-au ‘rebranduit’ cu interfata dar relativ nici o schimbare in rest, tristutz, dar nu sunt singurii si nu sunt cei pe care ii doare cel mai tare in cot de clienti. uneori ma gandesc ca nu neaparat aia din management sunt vinovati, si subalternii proabil fac o romaneasca si se gandesc ce plm castig eu din asta, nimic? bun, atunci dau trash la emailuri, csf romanistan

      1

  2. #8

    E si vina eMag pentru aceasta situatie. Vand pe emag si in ultima perioada au fost probleme ca nu scadea stocul platforma si te trezeai ca vin comenzi. In cont aveam stoc 0 produsul inactiv dar el aparea si cateva zile pe site. Sesizari la emag dar se rezolva greu.

    44

  3. #9

    Sau să cumpăr de la un seller, căruia îi plătesc și livrarea conform cifrelor listate pe emag, și să mă sune la telefon că orașul meu (nereședință de județ) e în afara ariei de acoperire și că trebuie sa plătesc extra pentru livrare. Dar aici trebuie să înțelegem că emag nu există pentru a fi un instrument perfect pentru noi cumpărătorii, ci pentru a crea profit proprietarilor emag. Până când plângerile noastre nu îi vor atinge la profit… îi doare la bască.

    5

    • #10

      Practic stai la tara este si normal sa platesti mai mult pentru livrare.

      11

    • #11

      Pai zi-le sa trimita si nu ridica coletul. Apoi comanda saptamanal de la ei ceva cat mai voluminos cu trimitere prin delta, sfantu gheorghe de exemplu, sa fie.

      8

    • #12

      Robertd, am spus ORAȘ, deci nu la țară, poate reușești să faci diferența. Apoi, am plătit o dată livrarea, exact cât m-a anunțat emagul că este livrarea la adresa mea. Sellerul m-a sunat să mă mai mulgă de niște bani și punct.
      Baltha, am senzatia ca nu ar fi trimis coletul dacă nu plateam extralivrarea, și nu am chef și timp să mă joc cu niște nesimțiți, chiar dacă la finalul zilei aș fi avut satisfacția ”răzbunării”. Mai este și ”mârșăvia” apelului telefonic, demonstrează-le dacă poți celor de la emag că sellerul a fost măgar…

      5

    • #13

      Eu am buton de record call cand ma suna cineva pe interfata nativa, all hail chinese overlords. Il folosesc chiar des mai ales la numere pe care nu le am in agenda.

      1

    • #14
      Arhi

      daca nu ai acordul respectivului pentru inregistrare, e ilegal sa faci public acel call. asta implica si sa il arati celor de la emag. ilegal la modul ca o sa vina un nene de la minunata politie romana sa te intrebe de sanatate, chiar.

    • #15

      E ilegal sa folosesti si un spray paralizant, dar cand vine cineva la tine cu o furca e bine sa il ai.

      Si nu e ilegala inregistrarea fara acord daca se ajunge la proces penal pentru amenintari de exemplu. Caz in care e bine sa le ai. Dar da, nu le poti folosi in mod normal.

      4

    • #16
      Arhi

      a, da, evident, eu ma refeream strict la cazul tau. altfel, sunt pro la toate:)))

  4. #17

    Un sistem de rating al sellerilor si de raportare a problemelor cu acestia ar fi extraordinar.

    Pana cand eMag se va horari sa-l implementeze poti alege din filtre Livrat de -> Emag

    6

    • #18
      Arhi

      sigur, dar atunci cand emag nu are, trebuie sa iei de la selleri

    • #19

      Nu, nu trebuie. Sunt atatea site-uri care vand chestii. Trebuie sa cauti un pic. Nu esti multumit de un produs, nu il folosesti.

      11

  5. #20

    ManiaMall? Asta-i un mall pentru maniaci sau mallul in sine este maniac? Ca asa as intelege de ce are la vanzare produse care nu exista in stoc.

    4

  6. #21

    Dupa 2 experiente de genul, din 4 sau 5 experiente in total pe marketplace, am ales sa boicotez aceasta forma primitiva de comert. Caut in alta parte (google), caut un produs echivalent vandut de un magazin cunoscut, caut pe olx (n-am zis ca si cumpar de acolo!), imi misc curul pana la un magazin fizic, fac aproape orice ca sa evit vanzatorii din marketplace. De cateva ori am renuntat complet la achizitie sau am procrastinat pe ideea ca gasesc eu in alta parte.

    14

  7. #22

    Cu totii vrem asta. Intre timp eMag schimba butonul „Vandut de eMag” in „Livrat de eMag”, ca prea il folosea toata lumea. La orice produs te duce pe pagina firmei dubioase nu a lui eMag chiar daca selectezi filtrul ala.

    11

  8. #23

    ce interes are Emag sa-si distruga partenerii din marketplace care platesc chiar si 30% catre emag din vanzarea fiecarui produs?

    4

    • #24

      Asta e alta problema.. practic comisionul cade tot in carca cumparatorului. Gasesti acelasi produs pe magazinul seller-ului cu pret mai mic.

      5

    • #25
      Arhi

      pai, daca sellerul nu e capabil sa se vanda singur, e normal sa plateasca comision.

  9. Nebunaticule, te apuci de videochat :))

    5

  10. #27

    Când le-am dat review negativ și rating mic pentru o fază asemănătoare, nu mi-au aprobat.

    3

  11. #28

    Eu stiu ca promovarea fara stoc in marketplace-ul emag se sanctioneaza cu blocarea contului. Dar nu am experimentat niciodata o astfel de reclamatie ca sa iti zic ce pasi sa urmezi.

    1

  12. #29

    In urma unor patanii asemanatoare, am ajuns ca primul filtru pe care il dau sa fie „vindut de emag”. Pina acum functioneaza.
    Ultima bucurie mi s-a intimplat cu un set de cauciucuri, in final de iulie. Comand, primesc mail+sms, totul e ok – asta vineri dimineata. ETD luni-marti. Marti, intru pe link sa vad pe unde se afla produsele. De duminica noaptea, erau bine-mersi in depozitul Someday. Le dau un telefon, imi livreaza o poezie ca nu au avut masina in zona (!). Zona fiind Risnov, deci la 15km de Brasov. OK, si cind va indurati sa va faceti treaba? Azi, 110% sigur vi le livram.
    Vineri, le-am mai dat un telefon, ca eram deja un car de draci. Au repetat poezia cu livrarea. Am dat un telefon si emagilor, sa le explic cum se misca minunata lor firma de carausi. Cel putin emagii s-au mai agitat, dar.. livrare ioc.
    Intr-un final am facut retur si am rugat ficiorul de la emag sa puna in dreptul meu o bifa, ca orice vor expedia prin Shitday primeste automat retur. Alternativa care le-am dat-o a fost sa platesc eu curierul, indiferent de valoarea comandata, doar ca sa fiu sigur ca nu ma voi mai ciocni de retarzii de la Sameday.

    Ce zice gazda noastra legat de rating si block ar fi… pur si simplu nu am un cuvint suficient pentru asta. Din pacate, emagii se cam pisa cu bolta pe clienti in ultimii 2 ani.

    8

  13. #30

    Ma bucur sa vad ca o voce urmarita si respectata se apleaca asupra acestui subiect. Sunt 100% de acord cu ce scrie in acest articol.
    Partenerii Emag sunt majoritatea o glumita proasta. Emag Markeplace e plin de bananieri care o ard dubios pe acolo cu niste produse. Ca sa nu mai vorbesc de firma de curierat sameday.
    Cand gasesc un produs pe emag, ma uit cine il vinde de fapt. In emag inca mai am incredere. In cocalarii de pe marketplace…niciodata. Minim 50% sunt tepari pe acolo. Importatori de garsoniera cu laptop si casti cu microfon Patron+secretara+callcenter op+whatever. Groaznic.

    2

  14. #31

    Ce sa-i faci daca chinezii nu vor sa vanda direct pe marketplace-ul Emag. Orice ar face emagul nu prea musca orezarii… asa ca fac romanii munca de chinez… se rezolva logistica cu depozitarea si livrarea cand Emag se va ocupa in totalitate de aceasta problema… acum baga mare pe directia asta… poate avem surprize de black friday si avem parteneri cu produsele lor promovati pe pagina principala… aia e directia Emag clar.

    0

  15. #32

    Eu vreau cand filtrez dupa rating-uri sa nu mai imi arate produse cu 50 de 5 stele din care 99% sunt fake si doar 1 speriat cu 3 stele si comanda verificata.

    1

  16. #33

    Probabil ca intr-un viitor indepartat o sa vedem si asta implementat pe Emag. Cum au mai spus si alti comentatori, inca nu se iau masuri impotriva vanzatorilor, pentru ca aduc comision. Cand daunele vor fi mai mari, fata de comisionul incasat, poate atunci vor pune si rating si filtre.

    Eu am facut o comanda pentru o navigatie de la seller-ul Matei Florinel Auras pentru un prieten (daca era pentru mine, doar daca vedeam numele, nu m-as fi deranjat sa pun in cos produsul) – acesta este seller-ul https://www.emag.ro/mateixhf/50858/v
    Produsul este acesta https://www.emag.ro/navigatie-android-8-0-9-1-16-gb-wifi-bl-bmw-e46-m3-rover-75-mg-zt-camera-marsarier-cadou-gps-1/pd/DDYMN8BBM/
    Am contactat vanzatorul sa intreb de garantie cum si cine o acorda in caz de probleme. Mi-a spus ca el nu ofera factura si nici garantie, ca le cumpara si el de undeva si le da mai departe (pe Emag). In pagina produsului scrie clar 12 luni garantie. In conditii de garantie la seller nu scrie nimic (a omis sa treaca numar de luni, probabil pentru a fi acoperit, sa spuna n-ati vazut ca nu ofer garantie?). Am anulat comanda dupa cele mentionate de vanzator. Are rost sa mai spun ca m-a luat si la misto si a vorbit si urat?

    Am sunat la suport clienti la Emag, am precizat ce fel de magarii face seller-ul, cu rugamintea sa investigheze si sa-l suspende. Acest seller are un singur produs listat pe Emag. De o saptamana insa schimba descrierea produsului (de cel putin de 3 ori am remarcat eu), dar pastreaza review-urile date la primul produs, ca si cand ar fi de la navigatie pentru BMW (cu toate ca initial era pentru un produs compatibil cu Golf). Cand este navigatie de BMW, cand de Golf, cand altceva, cand are cadou camera etc.

    Am atasat si cateva imagini https://imgur.com/a/jK3Nejv pe imgur. Se vede ca pastreaza acelasi produs (adica daca folosesti link-ul produsului, acolo azi vezi listat navigatie Golf, maine daca dai refresh ai navigatie BMW) si il lasa cand in stoc, cand indisponibil, ca sa aiba review-uri bune pentru fraieri (cel mai probabil si-a dat singur review-uri prin prieteni).

    Sunt curios daca de la Emag citeste cineva pe aici, daca acum vor lua masuri. Am si eu inregistrarea convorbirii la Emag, logic nu o pot da aici (cum ai spus si tu GDPR ilegal etc). Probabil ca nu vor lua masuri nici acum. Eu am sesizat asta de 5 zile. N-au facut nimic pana astazi.

    Daca nu ma credeti, incercati voi cand activeaza individul produs in stoc sa comandati ceva si sa vedeti daca in colet aveti garantie si factura (apropo firma deschisa in 2019 la Calafat si din cautarile pe Google reiese ca ar fi un salon de coafura sau ceva de genul). Foarte posibil sa nu trimita cu deschidere colet, deci sa nu aveti cum sa verificati.

    Cam astia sunt in majoritate vanzatorii de pe Emag (exista si exceptii de oameni si firme serioase), insa majoritatea sunt pusi pe dat un tun si disparut in ceata). Ne ramane doar sa-i filtram noi si sa ne ferim de tepari.

    1

  17. Sper sa-i cumpere Amazon mai repede si sa poti plati cu paypal. Atunci o sa fie mai simplu: reclamatie=banii inapoi. Mai ales daca sunt neconcordante intre descriere si produs sau poza si produsul livrat.

    1

  18. #35

    Eu nu am cumparat nimic din marketplace, primul lucru pe care il fac e sa activez filtru Livrat de emag. (fac asta de cativa ani, te obisnuiesti dupa un timp)
    Iar cand nu gasesc la emag si am nevoie intru direct pe pagina sellerului (de ex Nichiduta, unde acelasi produs e mai ieftin decat in marketplace).

    1

  19. #36

    Stiu un magazin online care incearca fara succes sa se delisteze de emag. Emagia continutului aducator de trafic

    0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.