De când a apărut brandul ăsta de la Agricola, Puiul Fericit, stau și mă gândesc Oare ce a fost în mințile marketerilor care au gândit numele ăsta pentru un brand care comercializează pui uciși, măcelăriți, dezosați și alte plăceri de astea?

Adică serios, pulpe dezosate de pui fericiți. Presupunând că nu i-au gâdilat pe pui înainte de moarte și nici că făceau sex în momentul cârligului:
Oare ce îi face pe acei pui fericiți. Moartea cu cârlig în gât? Faptul că sunt decopertați de pene în timp ce li se scurge sângele și totuși, sunt încă vii? Faptul că sunt galbeni după moarte? Habar nu am, dar serios, mi se pare teribil de exagerat să pui numele Puiul fericit unei chestii care înseamnă pui uciși pe bandă rulantă.

Să nu se înțeleagă greșit. COnsum brandul, le prefer la cumpărare, pentru că sunt rasă de aia care sunt galbene după tăiere, sunt buni la gust și iese un pui cu smântână de îți bați copiii. Remarc doar ce muncă bună a făcu agenția din spatele brandingului.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.